zapamiętaj

znaczenie snu Kał

jeśli nań spojrzysz - wróży Ci on pieniądze

Chcesz zrozumieć znaczenie snu ? Zapisz swój sen w dreampe.pl

Sny użytkowników z tym hasłem:

wycieczka
Przyjechałem z wycieczką na wyspę. Wyspa była bardzo słoneczna. Chodziłem po niej i szukałem swojej grupy. Po znalezieniu grupy okazało się, że organizator nie zorganizował hotelu.

Autobus
Dziś śniło mi się,że czekałam na autobus.Było już ciemno.Na przystanku razem ze mną stała grupka ludzi.Autobus sie spóżniał.Nagle przyjechał,ale z drugiej strony ulicy.Przystanek wraz z ludżmi przeniosł się na drugą strone a ja zostałam,bo nie zdążyłam dobiec...

Szkolne zawody sportowe
Dziś śniła mi się szkoła...Moi znajomi z gimnazjum i znajomi z liceum(byliśmy nagle jedna grupą).Pani od w-f zabrała nas na podwórko na zawody sportowe.Tą nauczycielką okazała się moja sąsiadka,która z nauczaniem ani ze spotrem nie ma nic wspólnego ;p Był tam chłopak,któremu kied (...)

szukanie córki
Byłem na dworcu kolejowym razem z córką. Dworzec znajdował się pod ziemią. Śpieszyliśmy się na jakiś pociąg. W pewnym momencie córka się zgubiła. Bardzo długo jej szukałem. W końcu się znalazła, ale jej twarz była zakrwawiona. Na tym sen się skończył

zdążyć na egzamin
Poruszałem się po jakimś mieście. Wiedziałem, że następnego dnia miałem mieć egzamin lub klasówka z jakiegoś przedmiotu. Chyba z języka polskiego, ponieważ cały czas czułem, że muszę przeczytać jakąś książkę. No więc poruszałem się po mieście próbując dotrzeć do domu a (...)

przeglądanie stron internetowych
Sen bardzo krótki. Przeglądałem strony internetowe, na których wyskakiwały reklamy zasłaniające prawie całą treść. Reklam nie mogłem zamknąć ponieważ cały czas uciekały mi przed myszką.

Anioły
Śniło mi się, że stałam w pokoju pełnym figur aniołów. Było ich bardzo wiele, a mama mojego byłego faceta i ja również kolekcjonujemy anioły. Potem na środku pokoju zobaczyłam moją niedoszłą teściową piszącą list do mnie list. Strasznie płakała. Nie mam pojęcia co ten sen mo (...)

walka o miłość
w nocy miałam bardzo dziwny sen który cały dzień siedzi mi w głowie!w śnie znajdowałam się w bardzo dziwnym miejscu w koło otaczało mnie pełno ludzi było głośno ,tanecznie ,czułam się tam dobrze swojsko ,był tam też chłopak z którym kiedyś się spotykałam .W śnie byliśmy od s (...)

kolega ze studiów
Spotkałem kolegę ze studiów. Okazało się, że jeszcze nie ukończył studiów. Tłumaczył mi się, że nie zaliczył jednego przedmiotu i musiał powtarzać rok.

Wróg a przyjaciel
śnił mi sie mój wróg w moim garazu gdzie stał samochód i jakies dwie dziewczyny.Ten facet dotykał moich narzedzi a ja je odkładałem na miejsce, wreszcie wziął mała żarówke a ja kazeł mu ja oddać ale uderzył mnie czyms po głowie.ale prosiłem te dwie dziewczyny żeby mnie uratowały (...)

spacer po jeziorze
Idę po wodzie. Jezioro. duże, w oddali widzę brzegi porośnięte lasem. Woda sięga mi do połowy łydki i jest krystalicznie czysta. Dno jeziora pokryte jest żółtym piaskiem w delikatny wzór jak od fal. Gdzieniegdzie leżą muszle, rozgwiazdy i kamyki. Jest pięknie. Idę po dnie tego jezio (...)

Słońce i Księżyc
Czekałam na złączenie Słońca i Księżyca. Była noc a ja znajdowałam się w parku z moją córeczką. Przeszkadzały man drzewa i chmury. Przeniosłyśmy się na dach jakiegoś wieżowca. Widziałam ogromną tarczę Słońca (patrzyłam na nią i nie raziło światło). Zbliżał się do nieg (...)

nieznane
Goniło mnie coś wielkiego, nieznanego. Bałam się, uciekałam. Dopadło mnie na drodze od klasztoru do cmentarza w mojej rodzinnej miejscowości. Wchłonęło mnie. Było piękne, czyste i nowe. Nie wiem co to było, ale było dobre. Na niebie pojawiły się znaki informacyjne. Nie rozumiałam ic (...)

oczyszczenie
Jechałam lub uciekałam. Schowałam się przed wybuchem w "manewrowni wybuchów". Odbywały się tam obrzędy, dziwne, bardzo brudne. Ciała moje i innych ludzi jakby obrastały brudem, błotem na zmianę twardniejąc i mięknąc aż powstały z nas "potwory" o dziwnych kształtach, włosach. Potem (...)

działania wojenne
Śniły mi się jakieś działania wojenne w mieście, którym mieszkałem we śnie. Mieszkałem w jakiejś starej kamienicy. Ulice opustoszały. Słyszałem na klatce krzyki, że idzie wojsko. Wziąłem mojego synka i zbiegłem do piwnicy. Zamknąłem ciężkie stare drzwi za sobą i szukałem jaki (...)

labirynt
pierwsza część snu, strasznie męcząca. uciekałam przed ludźmi, właścicielami domu, ja tam pracowałam, ale chyba zostałam zwolniona, i się ukrywałam w tym domu. a ten dom był cholernie duży. i biegałam od drzwi do drzwi, na początku znałam dokładnie wszystkie zakamarki, ale jak wys (...)

Pokręcony sen
Dzisiejszy sen był bardzo męczący.Przenosiłam się z miejsca w miejsce... Na początku śniła mi się grupka ludzi stojących w kolejce pod moim osiedlowym sklepem,wśród oczekujących byłam również ja z koleżanką.Nagle ktoś porwał nas wszystkich i wywiózł... Znalezliśmy się w jaki (...)

las,skarpa
Las,pełno liści,brzydkie gołe drzewa,wielka skarpa,ogromny kamień.Na tej skarpie moja babcia-wymęczona,jakby spała.Ja z rodziną staliśmy na tej skarpie z babcią i trzymaliśmy ją ponieważ obsuwała się.Na dole tej góry stał mój nieżyjący dziadek i jakby czekał na babcię.Babcia obs (...)

Ucieczka przed bratem
Byłem w jakimś budynku. Przez cały czas uciekałem z jakąś osobą przed jego bratem. Cały czas się gdzieś chowaliśmy. Raz nas złapał. Ja podałem osobie z którą uciekałem kija, a wtedy on uderzył go w głowę. Brat stracił przytomność.

szatan?
Śniło mi się, że mieszkam w bloku (na prawdę nie mieszkam). W śnie pojawili się mieszkańcy tego bloku ale nie byli to moi sąsiedzi z którymi na prawdę mieszkam. Jeden z nich widział przyszłość i różne inne rzeczy których inni nie widzą. Drugi zaś był chłopakiem ale miał cechy (...)